گروه ژرمن الکتریک در سال ۱۳۸۸ در حوزه تولید و فروش لوازم و ابزار صنعتی کار خود را شروع کرد. از همان ابتدا یکی از مهمترین اهداف شرکت در کار ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، تولید انواع ابزار صنعتی به صورت کاملا بومی و از لحاظ کیفی در رقابت با نمونه‌های خارجی بوده است. گروه ژرمن الکتریک در شروع کار خود بیشتر در زمینه‌های ابزار دقیق و سنسورهای صنعتی از قبیل حرارت، سطح، فشار و … فعالیت کرد ولی در ادامه با گسترش و افزایش دپارتمان‌های خود حوزه‌های فعالیتی خود را افزایش داده و امروزه علاوه بر لوازم ابزار دقیق در حوزه‌های اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی، کوره و المنت و حتی تجهیزات و خدمات نصب شبکه (پسیو) فعالیت می‌کند. با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت‌ها، گروه ژرمن الکتریک دارای کادری بزرگ از افراد مجرب در فروش و خدمات فنی در تمامی زمینه‌های فعالیت خود است.

در طول سال‌های فعالیت خود، گروه ژرمن الکتریک با شرکت‌ها و موسسه‌های بزرگ و سرشناس در فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی ایران همکاری داشته است که تعدادی از آنها را می‌توانید در اسلاید زیر مشاهده کنید:

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه رزومه گروه ژرمن الکتریک مراجعه فرمایید.

با اینکه هدف اصلی گروه ژرمن الکتریک تولید ابزار و سیستم‌های صنعتی پیشرفته و کاهش وابستگی ایران در بعضی تکنولوژی‌های صنعتی است؛ باید در نظر داشت که هنوز تعدادی از این ابزارالات در ایران قادر به تولید نبوده و باید از طرق دیگری تهیه شوند. به همین جهت و برای رفع نیاز تولید کنندگان و محققان کشور عزیزمان، کاتالوگ گروه ژرمن الکتریک شامل محصولات برندهای جهانی گوناگونی از جمله زیمنس، جومو، ویکا، هیوندای، روزمونت، هانیانگ و … است.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید