سفارش سنسور دما

راهنما

توجه: برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد چگونگی ثیت سفارش می توانید به صفحه “راهنمای ثبت سفارش سنسور دما” مراجعه فرمایید.

اطلاعات شخصی

این بخش توضیح خاصی نیاز ندارد. برای راحتی کار و تماس با شما اطلاعات مربوط به این بخش را پر کنید.

 

نوع سنسور

بخش اول فرم سفارش سنسور دما. در این بخش نوع سنسور مورد نظر خود را از بین چهار گزینه موجود انتخاب می کنید. برای راحتی کار مدل ها و تیپ های شناخته شده نیز زیر هر نوع آمده. در بیشتر موارد انتخاب شما بین ترموکوپل و RTD خواهد بود و گزینه های PTC و NTC کم مصرف تر هستند. اما در کل می توان گفت ترموکوپل ها در حرارت بالاتر پاسخگویی بهتری دارند ولی RTD ها به طور معمول دقیقتر هستند.

 

مدل / تیپ سنسور

در این بخش مدل یا تیپ سنسور را مشخص کنید به عنوان مثال تیپ K برای ترموکوپل و PT100 برای سنسورهای RTD. در صورت اینکه برند خاصی مد نظر دارید در این بخش کد و مدل کامل محصول مورد نظر را نوشته و در بخش برند نام برند را بنویسید. اگر برند مشخصی مد نظر ندارید قسمت برند و کشور سازنده را خالی بگذارید. توجه داشته باشید اگر کد کامل محصول برند خاصی را بنویسید می توانید بخش های پایین را پر نکنید در صورتی که کد مورد نظر خصوصیات مورد نظر را در بر داشته باشد. با اینحال پیشنهاد می کنیم که فرم را به صورت کامل پر کنید.

 

جنس غلاف

جنس غلاف همانطور که از نام آن پیداست نوع فلز بکار رفته در غلاف را تعیین می کند. ای بخش می تواند شامل استیل ۳۰۴ یا ۳۰۹ یا دیگر استیل ها بوده. یا می تواند از سوپرآلیاژهایی مانند اینکونل ۴۰۰ یا ۸۰۰ باشد. و یا می تواند از جنس های دیگر از قبیل سیلیکون کارباید، تفلون، تیتانیوم و … باشد. بخش طول و قطر غلاف را هم با توجه به نیاز خود پر کنید. توجه داشته باشید طول و قطر غلاف حتما باید ذکر شوند اگر در مورد جنس غلاف مطمئن نیستید با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

نوع اتصال مغزی

این بخش شامل سه گزینه است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مطلب لینک بالا مراجعه بفرمایید. در زمان سفارش سنسور دما اگر مطمئن نیستید کدام گزینه برای شما بهتر است این بخش را خالی بگذارید.

 

درجه کیفی

درجه کیفی همانطور که از نام آن پیداست کیفیت ساخت و متریال سنسور شما را تعیین می کند. اگر سنسور شما از برند خاصی مانند جومو است این بخش را خالی بگذارید. توجه داشته باشید که با توجه به کیفیت سنسور قیمت آن نیز تغییر می کند.

 

ویژگی ها

در اینجا می توانید با توجه به محیطی که می خواهید سنسور حرارتی سفارشی را در آن استفاده کنید انتخاب کنید. به این صورت ما می توانیم سنسور را دقیقا به صورتی تولید کنیم که در شرایط محیطی شما دوام بیاورد. توجه داشته باشید انتخاب بعضی از گزینه های موجود در این بخش ممکن است تغییراتی در بخش های دیگر را در بر داشته باشد. مثلا جنس یا قطر غلاف سنسور ممکن است تغییر کند.

 

توضیحات

برای سفارش سنسور دما در این بخش اگر مورد دیگری وجود دارد می توانید ذکر کنید. مثلا اگر رنج دمایی مورد نظر شما خارج از رنج دمایی معمول تیپ سنسور انتخابی شما است اینجا بنویسید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید